INFORMATII LIVRARE – HRANA TASTE OF THE WILD

  • Magazinul nostru, www.tasteofwild.ro, lucreaza cu firma de curierat DPD Romania. 
  • Cheltuielile de transport sunt unitare pe tot teritoriul țării, 19.50 RON pe colet. Aceasta sumă se va adauga automat la valoarea comenzii.
  • În cazul comenzilor cu valoare de peste 200 ron, transportul este GRATUIT.
  • Produsul sau produsele comandate vor fi livrate in 1-2 zile lucratoare.
  • Livrarea în mod normal se face între orele 9:00 – 17:00

Despre plata si preluarea coletului:

  • Plata se face prin “Plata la Destinație » Ramburs” sau “Online cu card bancar prin EuPlatesc.ro”

    • Dace plata produselor se face prin ramburs,
      contravaloarea produsului si a costului de transport (daca este cazul) trebuie achitat curierului, in momentul preluarii acestuia.
    • Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar ” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)
      se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

      – “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,
      la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

      Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

  • Nu uitati să luati chitanța emisă de către curier.
  • Produsul va fi livrat la adresa specificată în formularul de comandă.
  • Va rugam sa verificat corectitudinea datelor introduse (adresa de email, numar de telefon, adresa de livrare)
  • Verificati integritatea coletului la primire, ambalajul trebuie să fie intact, cu benzile adezive la locul lor.
  • Dacă observati că ceva nu este în regulă cu coletul, va rugăm să ne contactati, înainte de preluarea acestuia.